lauantai 22. kesäkuuta 2013

Kosinta

Viime viikon perjantaina tapahtui jotain aivan ihanaa ja romanttista :) Nimittäin (kuten otsikosta voi päätellä) Atte kosi mua ja vastasin kyllä. Olemme siis kihloissa :) Oon odottanut tuota päivää koko elämäni :D Näin se tapahtui..



Menin nuorteniltaan ja söin siellä kaikessa rauhassa. Sitten kun sain syötyä, Atte meni lavan eteen ja otti mikin käteen. Hän sanoi että seuraavaksi tulee vähän erilainen ohjelmanumero. Sitten hän käski mun mennä eteen istumaan. Hän oli laittanut tuolin valmiiksi siihen niin, että näin hänet siitä. Sitten Atte toi mulle kukkakimpun, vaaleanpunaisia ruusuja (7kpl), ja sanoi, että kukilla oli oma merkityksensä. Hän oli halunnut ostaa mulle 7 vaaleanpunaista liljaa (=mun lempikukka), mutta mistään ei ollut löytynyt oikeaa väriä ja määrää. Hän sanoi että kukissa määrä 7 tarkoittaa kosintaa, ruusu rakkautta ja vaaleanpunainen väri kätkettyjä tunteita. Sitten hän lauloi Juha Tapion Vuodet vieriä saa -biisistä oman versionsa. Sen jälkeen hän otti sormuksen esiin, polvistui ja ojensi sormuksen kysyen "tuletko vaimokseni?". En yksinkertaisesti voinut enää pidättää kyyneleitä, vaan aloin itkemään. Olin niin onnellinen ja liikuttunut että hän teki niin ihanan eleen mulle :') Vastasin kyllä ja pujotin sormuksen sormeen. En oo IKINÄ nähnyt niin ihanaa ja täydellisesti mulle sopivaa ja mun näköistä sormusta. Atte oli säästänyt sormukseen, josta joskus (n.1½v. sitten) sanoin, että tuollaisen kihlasormuksen haluan :) 
Vaikka ollaan seurusteltu vasta 3 viikkoa, niin tiedetään olevamme toisillemme ne oikeat puolisot. Ollaan kuitenkin tunnettu jo 2 vuotta ja tunnetaan toisemme hyvin. Häitä ei olla vielä päätetty, mutta kovin pian niitä ei voida pitää mun terveydentilan ja rahan puutteen vuoksi :P

Tässä ne 7 ihanaa ruusua jotka sain ennen kosintaa :)

Tässä ihana laulu..

Ja tässä ihana sormus :) Sormet on vielä turvonneet, mutta sitten kun turvotus vihdoin ja viimein lähtee, niin sormus näyttää varmaan vielä paremmalta mun sormessa :)


Sormus oli tässä ihanassa rasiassa :)

Tahdon vielä rohkaista jokaista teistä jotka ette vielä sitä oikeaa ole löytäneet, että jos mä löysin prinssini, niin kyllä säkin sen löydät :) Olen täysin varma siitä! Tulkaa sitten kertomaan mulle miten teitä kosittiin :) Mä rakastan niitä juttuja ;)



Ps.. Video kosinnasta luultavasti julkaistaan myöhemmin, niin jaan sen sitten täällä :)

4 kommenttia:

  1. Romanttista, kaunista <3

    VastaaPoista
  2. Ihanaa! olen niin onnellinen puolestasi :) itseäni kosittiin pääsiäisenä ja kyllä siinä minultakin itku pääsi ilosta.



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa :) Onko häät jo olleet vai vasta tulossa? On se kyllä niin liikuttava hetki että väkisinkin pääsee itku :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)