torstai 13. kesäkuuta 2013

Romanttinen yllätys


Mä oon varmasti tääläkin kertonut, miten haluaisin että joku laulais mulle yhtä ihanan laulun kun Bruno Marsin Just the way you are. Noh, Atte meni ja opetteli kyseisen laulun ja lauloi sen mulle ♥ Olin niin liikuttunut että itku tuli :D Sen jälkeen olin kuulemma kuin Naantalin aurinko :D Ja mikä ihaninta, Atte oikeasti ajattelee musta niin :) Laitan kyseisen biisin musiikkivideon tähän ja sanat suomennettuina siihen alle :)



Oi, hänen silmänsä, hänen silmänsä saavat tähdet näyttämään siltä, etteivät ne loista. Hänen hiuksensa, hänen hiuksensa laskeutuvat täydellisesti hänen yrittämättään. Hän on niin kaunis ja kerron sen hänelle joka päivä.
Tiedän, tiedän että kun kehun häntä, hän ei usko minua ja se on niin surullista, niin surullista, ettei hän näe samaa kuin minä näen.
Mutta joka kerta kun hän kysyy minulta näytänkö ok:lta, sanon..

Kun näen kasvosi, ei ole mitään mitä muuttaisin, koska olet upea juuri sellaisena kuin olet. Ja kun hymyilet, koko maailma pysähtyy tuijottamaan hetkeksi, koska tyttö, olet upea juuri sellaisena kuin olet. 

Hänen huulensa, hänen huulensa, voisin suudella niitä koko päivän jos hän antaisi.
Hänen naurunsa, hänen naurunsa, hän vihaa sitä, mutta minun mielestäni se on niin seksikäs.
Hän on niin kaunis ja kerron sen hänelle joka päivä.

Oi sinä tiedät, sinä tiedät, etten ikinä pyytäisi sinua muuttumaan.
Jos täydellisyys on sitä mitä haet, pysy silloin samanlaisena kuin olet nyt.
Joten älä edes vaivaudu kysymään näytätkö ok:lta.
Sinä tiedät että sanoisin:

Kun näen kasvosi, ei ole mitään mitä muuttaisin, koska olet upea juuri sellaisena kuin olet. Ja kun hymyilet, koko maailma pysähtyy tuijottamaan hetkeksi, koska tyttö, olet upea juuri sellaisena kuin olet. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)