maanantai 29. heinäkuuta 2013

Kuulumisia ja kosintavideota

Kuten varmasti olette huomanneet, on täällä blogin puolella ollut hieman hiljaista. Pahoitteluni siitä! Oon joutunut vaihtamaan kaksi eri lääkettä, joten se vie voimia ja on tullut kaiken maailman haittavaikutuksia, kuten unettomuus ja hampaiden jatkuva pureminen yhteen niin että on koko ajan leuka ja hampaat ihan kipeet :( Olo on siis ollut vähän huono jo jonkun aikaa kun en ole saanut kunnolla nukuttua. Hyviä uutisiakin on. Nimittäin lääke, joka lihotti mua aikanaan 30kg/kk on lopetettu ja oon jo laihtunut 5kg :) Kunhan saan itseni tästä kunnolla kuntoon, niin laihtuminen varmasti jatkuu vähän vinhempaan vauhtiin 8) No joo, on kyllä pitänyt tulla tänne kirjottelemaan, mutta aina se on jäänyt kun olo on kun zombiella. Nyt on jo 2 yötä nukuttu edes vähän paremmin, joten jaksoin oikeen koneellekkin tulla :D Yritän postailla taas enempi :) On mulla jo pari postausta tiedossakin, mutta en oo vielä saanut aikaseksi niitä täällä jakaa.

Päätin jakaa teidän kanssa nyt sen kosintavideon joka silloin kuvattiin kun Atte kosi mua :) Saanen kuitenkin muistuttaa, että olin siinä tosiaan 5kg lihavampi ja lisäksi turvonnut :D No mutta pidemmittä puheitta, tässä se on :) Hope u like it!

8 kommenttia:

  1. Oi Sara, mie oon todella onnellinen teidän puolesta. Sinuu kosittiin aivan ihanalla tavalla, sun sulhanen on todella rohkea ja hyvä laulamaan!Kyyneleet valui kyllä tätä videoa katsoessa.-Annika

    VastaaPoista
  2. Sun miehellä on ihana ääni! wau! taidat pitää itseäsi "isompana" mitä todellisuudessa olet. Näytät videolla normaalin kokoiselta etkä yhtään ylipainoiselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, että Atella on ihana ääni ;) Kiva kuulla että olet sitä mieltä etten näytä isolta! Onneksi olen tuosta kuitenkin vähän laihtunut ja turvotustakin on jonkin verran lähtenyt.

      Poista
  3. Heips :)
    Täällä huutelee yks metsänlapsi, tunnetaan myös Aten serkkuna.
    Halusin vaan onnitella kihlauksen JA naimisiin menon johdosta :)
    Kosinta oli suloinen ja Aten tyyliin sangen pitkä :P
    Toivon, että teistä tulee oikein onnelliset yhdessä <3 ja täytyypä sanoa, että Atte on kehittynyt laulamisessa kovasti ^^
    Olet tosi kaunis. Tsemppiä kilpirauhasen kanssa taisteluun, toivon, että Atte osaa ja jaksaa olla tukenasi.
    Voimia ja siunausta molemmille :)
    -Tuija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanista sanoistasi Tuija! :) <3

      Atte on ollut todella suurena tukena sairauteni vuoksi ja auttanut todella paljon! En olisi jaksanut ilman hänen apuaan! :)
      Siunausta myös sinulle :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)