tiistai 22. heinäkuuta 2014

Täällä taas!


Ohhoh.. Siitä on viikkoa vaille vuosi kun viimeksi olen tänne postaillut. Pyydän nöyrimmin anteeksi! Kilpirauhanen on vetänyt olon välillä niin huonoksi, etten yksinkertaisesti ole jaksanut kirjoittaa tänne :( Olo on välillä ollut hieman parempi, mutta sitten taas huonontunut. Mutta no hätä, uskon että Jeesus voi parantaa :) Täytyy vaan jaksaa odottaa, toivoa ja uskoa!

Voi miten paljon vuoteen mahtuukaan.. Olen nykyään rouva :D Mentiin Aten kanssa maistraatissa naimisiin 25.09.2013. Häitä ei sitten voitukaan pitää monestakaan syystä :'( Jos jossain vaiheessa onnistuis niin, että voisi edes sukulaisten kesken pitää pienet juhlat, niin olisin suuuuper onnellinen :) Täytyyhän mun saada pukeutua hääpukuun, right?! :D

Mulle kuuluu kuitenkin kaikesta (eli kilpirauhasesta) huolimatta hyvää. Olen onnellinen Aten kanssa ja meillä on kivaa ja hauskaa keskenämme. Ollaan molemmat sellaisia pösilöitä ja keksitään kaiken maailman hulluja juttuja, joille sitten nauretaan yhdessä. Ai niin, ja Atte rohkaisi mua laulamaan ja nykyään osaan tehdä sitäkin :) Voi veljet miten ihanaa laulaminen onkaan! En väitä olevani siinä hyvä, mutta OSAAN laulaa ja se on kyllä todella kivaa! Ennen en osannut hengittää oikein, enkä osannut oikeaa laulutekniikkaa.

YRITÄN jatkossa vähän tai paljon useammin postailla :) Toivottavasti jaksatte olla kärsivällisiä! Olisi myös kiva kuulla mitä teille kuuluu!? Lisään jossain vaiheessa kuvia tänne, kun en osaa käyttää uutta käyttöjärjestelmää niin että saisin lisättyä kuviani tänne :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)